LEVEN MET ENGELEN

Als ik terugkijk om mijn leven als kind, heb ik me altijd verbonden gevoeld met Engelen, specifiek met Aartsengel Michaël. Mijn grootmoeder zaliger ( langs mijn vaders kant) is mijn grootste wegwijzer geweest in mijn spirituele groei...ik hing aan haar lippen, kon er niet van krijgen...Engelen hebben altijd deel uitgemaakt van mijn leven, voor zover ik me kan herinneren.

Ze hebben me ontelbare keren geholpen, ze hebben mij op de meest bijzondere manieren mijn creatieve talenten laten ontwikkelen, de duwtjes om me zelf in te schrijven in een andere school ( waar mijn ouders helaas een week later achterkwamen en ik terug moest naar mijn "oude" school), mezelf in te schrijven in de muziekschool, waar ik een jaar later met trots mijn eerste getuigschrift met 100 op 100 voor notenleer behaalde en mijn ouders stomverbaasd waren...ik had lef en durf om dingen te doen die een jonge pruts niet verondersteld werden te doen. Ik werd gedreven om mijn creativiteit te ontwikkelen....en wat ik deed, deed ik vanuit een Bron, omdat ik wist: het is goed, het draagt bij tot mijn ontwikkeling...ik benoemde het nog niet als: de Engelen geven me die duwtjes.
Nu weet ik beter natuurlijk...

Meer en meer mensen willen samenwerken met de Engelen! Het verlangen om meer harmonie en liefde in de wereld te brengen is eigen aan mensen die met Engelen samen-werken. Dit is ook mijn levensdoel en - werk hier op aarde.




Het werken met de Engelen op een bewuste manier heeft mijn leven ingrijpend veranderd en niet dat van mij alleen...zovelen die zich met de Engelen verbinden ervaren dit. Hun invloed en de positieve energieën trekken je voorwaarts in je spirituele bezigheden en leren je hoe je kan omgaan met kleine en ook grote problemen.

Stel een actieplan op die je kan ondersteunen bij je werk met de Engelen.
Het is vaak een gegeven dat we zo hard en zo snel willen gaan dat we niet voldoende  nadenken over wat we hier op aarde komen doen, wat onze werkelijke levensmissie is.
Meestal gaat je levensdoel over datgene waar je hele hart in ligt, waar je je volledig passioneel kan mee verbinden én waar je talenten liggen.
Als je ooit keuzes hebt gemaakt -- je laddertje tegen een muur hebt gezet dan jouw muurtje- om de omgeving ( lees meestal opvoeders-ouders en dan nog eens goed bedoeld) te pleasen, tevreden te stellen, kan het wel wat tijd kosten om je terug op jouw eigen padje te brengen.

We belanden dan van het ene pad op het andere, voelen ons niet echt verbonden met de weg die we lopen, omdat het doodeenvoudig niet " het juiste " pad is. Herkenbaar?
Maak je geen zorgen, het hoort gewoon bij ons mens-zijn.

Hoe kan je nu jouw zielsdoel ont-dekken, terugvinden? In eerste instantie door tijd te nemen om na te denken, de bereidheid hebben je te verbinden met dat groter plaatje om je plaats hierin te vinden, door je hart open te stellen voor de oneindige wijsheid van het Universum én de hulp te vragen aan de Engelen ons hierin te helpen.

Natuurlijk brengen de Engelen ons niets op onze schoot, we zullen er echt zelf iets moeten voor doen.
Soms vragen mensen me: " Wel, wanneer gaan de Engelen me dit werk geven, het geld geven dat ik nodig heb om mijn rekeningen te betalen, me die partner brengen die ik me gelukkig kan maken"...helaas, zo werkt het niet...oeps...ontgoocheld en van je roze wolk gedonderd?

Lees nog maar even verder, lief mens...want de Engelen laten ons niet in de steek, wij zijn het die onszelf maar al te vaak in de steek laten.

Je bewust worden van wat er om je heen gebeurt, de informatie die je oppikt, de gesprekken met mensen...het is goed mogelijk dat je je levensdoel ontdekt met kleine stapjes en in kleine stapjes naar je levensdoel kan toewerken.
Soms gebeurt het wel eens dat je jaren ergens gewerkt hebt, ervaringen hebt opgedaan die je weer verder en dichter op je werkelijke zielspad brengen, ontmoet je mensen die deel uitmaken van het groter plan...een boeiende reis, niet?

 Word dus niet ongeduldig en heb vertrouwen dat je voortdurend geleid wordt, als je maar luistert naar dat stemmetje, de tekentjes opmerkt, de signalen die je ziet, hoort, geloof me: het valt je allemaal toe, er is simpelweg geen toeval.

Ondertussen al wat nagedacht? Zitten dromen over iets om dan lekker achterover leunen en maar hopen dat er "iets " gebeurt...helaas, dan kan je nog jaren wachten tot er iets daadwerkelijk gebeurt.
Maar onze Engelen hebben geduld en wachten tot je uiteindelijk iets onderneemt ( groot applaus).

Breng dus ACTIE aan in je dromen en verlangens, neem actief deel aan alles wat je in je leven wil doen...en de overtuigingen " ik durf niet, ik kan dat niet..." verban je maar onmiddellijk uit je gedachten.

Positief denken, je richten op alles wat je wil manifesteren en wat je naar je toe te trekken.
Ik zeg vaak " Be realistic and believe in magic "
Ik neem een voorbeeld: Als je een boek wil schrijven, en je neemt je pen of papier niet in je handen, of je staart naar het toetsenbord zonder meer, zal dat boek er niet komen. Duidelijk zeker?

Laat je ook omringen door mensen die je ondersteunen en zeg maar dag tegen diegenen die je willen houden waar je zit en waar ze willen dat je blijft zitten...lekker in de comfortzone ( voor wie is het dan lekker? alleszins niet langer voor jou, toch?).

Herkenbaar dat er allerlei redenen worden aangebracht waarom je dat boek niet moet schrijven ( wat heb je te vertellen er zijn er al zoveel die over dit onderwerp hebben geschreven...) waarom je van baan wil veranderen omdat je klaar bent voor datgene wat jij werkelijk wil doen ( ben je gek, je bent veel te oud, blijf maar waar je bent, is beter voor jou ( hmmm...werkelijk?).

Laat negatieve mensen je niet naar beneden halen maar bouw een netwerk op van mensen ( en het hoeven er echt geen honderden van te zijn) die je empoweren, die ook in jou geloven, blij zijn met de veranderingen die je aanbrengt in je leven, voor je doel wil en durft te gaan, die je alle succes toewensen, oprecht en gemeend.

Vraag jouw Beschermengel om je te helpen de juiste mensen naar je toe te brengen en behandel hen ook op een liefdevolle manier, vanuit wederzijds respect en ondersteuning. Mensen die je een belabberd gevoel geven of elke stap naar verandering controleren mag je ook liefdevol loslaten, voor jouw allerhoogste welzijn en ook uiteraard hun welzijn.

Neem alle verantwoording voor jouw acties! De tijd dat we ons in een slachtofferrol wentelen is voorbij...het is een patroon uit het Vissentijdperk waarin het nog enigszins handig was om dit patroon vast te houden ( arme ik en al de sympathisanten die het heeft opgeleverd) we zijn nu aanbeland in de Nieuwe Tijd ( en die is nog lange niet voorbij) of Aquariustijd, waarin we dit patroon nu kunnen ombuigen naar SELFEMPOWERMENT, alleen...je steekt dan wel je nek uit, je onderneemt actie en waar het af en toe de verkeerde kant kan uitgaan, heb je iets geleerd, kan je niets verhalen op de ander ( het is zijn/haar fout) dan enkel bedenken: " ok, dit ga ik nu echt anders aanpakken, dank je wel voor deze leerles ( ook dankbaarheid voor een geleerde les mag best,voel je er maar niet verlegen over).

Eigen rotzooi opruimen waardoor we onszelf te vaak naar beneden hebben gehaald, ons leven transformeren en herscheppen: het is NU de hoogste tijd en dat in samenwerking met onze altijd aanwezige Engelen...de grootste werkloosheid bevindt zich in het Engelenrijk, dus vraag hen om hulp, de manier waarop jij benaderbaar bent, via je eigen helderweten,-voelen, -horen, -zien, wordt overduidelijk.


Gebruik uiteindelijk je magische vaardigheden en je opnieuw ontdekte kracht met de Engelen om je in jouw zoektocht te helpen.
Ga erop uit, onderzoek, en leef je leven vol liefde en met plezier...Je zal hier geen spijt van hebben.
De goddelijkheid en de kracht van de Engelen zijn altijd bij je.


Warme groet
Mieke


 www.miekecoigne.com


Populaire posts van deze blog

Contact maken met elfen - geleide oefening en mooie elfenmuziek

Ikigai--- een levensstijl

Het oude en het nieuwe paradigma