DE NIEUWE MENS STAAT OP 



Regelmatig schrijf ik inspirerende blogs, die je uitnodigen om laagje per laagje te onderzoeken en waar te nemen, hoeveel en welke scripts jou verhinderen een kwantumsprong te maken in je leven, op elk vlak.

Relaties onder druk, relaties die men probeert te repareren alsof het over een gebroken vaas gaat...hoe zit het eigenlijk in de relatie met ons-zelf? Wat wordt bij de ander gezocht, wat men niet eerst bij zichzelf kan vinden? Ook dat is een geprogrammeerd script. 'Geef me...dan zal ik...' Relaties als doekje om de wonden van het verleden te stelpen, relaties als 'ruilmiddel' (heel breed is dit) voor...

Wat is dat 'spel' dat dagelijks wordt opgevoerd, tentoon wordt gespreid...Niets is wat het lijkt. 

Lees je even mee, een aanloopje naar waarnemen en onderzoeken. 

Dagelijks ben ik te spreken als bewustzijns- en dieptecoach, ik doe niet aan 'voorspellingen', voor alle duidelijkheid. Ik heb niets met taal die neigt naar 'uitkomsten', ik hoed me voor patstellingen als 'gelijk hebben'. UIteraard zie en ik voel ik haarscherp, maar creëer geen verhalen die ontkennen noch bekrachtigen. 

Het belangrijkste doel in mijn werk is dat cliënten de kracht in zichzelf terugvinden, zelfverantwoordelijkheid nemen, leren waarnemen en voelen en ver-trouwen in wie ze werkelijk Zijn.

Helder waarnemen en daarin een veld creëren van oneindige mogelijkheden, waarin angst geen ruimte behoeft, maar een open veld. Dit is niet de makkelijkste weg hierbij, omdat de doorsnee nog hecht aan 'uitkomsten' en 'oplossingen' buiten zichzelf. 

Een uitdaging om met cliënten samen een weg te openen naar het onderkennen van scripts (in de ruimste betekenis van het woord). 

Een uitdaging ook om iemand te ontgoochelen die staat op het krijgen van een 'uitkomst' die vaststaat, onveranderlijk, ook al is dit onmogelijk. De enige constante is verandering. 

Het belangrijkste doel in mijn werk is dat cliënten de kracht in zichzelf terugvinden, zelfverantwoordelijkheid nemen, leren waarnemen en voelen en ver-trouwen in wie ze werkelijk Zijn.

Dit is niet aan mij om hierover een waarde-oordeel te vellen.

De Nieuwe Ontwaakte Mens staat op, waarachtig in eigen Zijn.



https://www.mediumsenparagnosten.nl/index.php?id=25&blz=blog

Populaire posts van deze blog

Contact maken met elfen - geleide oefening en mooie elfenmuziek

Ikigai--- een levensstijl

Het oude en het nieuwe paradigma