Je magnetisch hartcentrum deel 3

De reis van het ontmoeten van je zielspartner in de zielsdimensie kent een vervolg...je bent er dus helemaal klaar voor...dan gaan we hier verder in door.
Wat een klus...zou je denken...nou, eigenlijk gaat het om een dieper bewustworden dat alles wat je creeërt ook gemanifesteerd wordt, echt alles.



?


Om die reden, lieve mensen, het begint met wat je denkt, wat je gelooft, waarvan je overtuigt bent: ga hier heel bewust mee om: hoor wat je uitroept over relaties, over werk, over vrienden, over kinderen...jaren geleden heb ik me o.m. via de NLP opleiding gerealiseerd hoe belangrijk de taal is die wij dagelijks gebruiken. Ik herinner me nog heel goed dat ik na mijn opleiding als lichaamswerker ' toevallig' contact kreeg met de bekende Paul Liekens en langs zijn neus weg zei hij me ' Mieke, dat is toch echt iets voor jou, dat zou echt een meerwaarde zijn voor alles wat jij al hebt gedaan...' en ik ' Ben je gek man, NLP, bah...dat is zo technisch, zo koud, bah, niets van Paul, dit ga ik niet doen '. 
Wonderbaarlijk dat mensen die even je pad kruisen zoveel impact kunnen hebben op je verdere weg,de keuzes die we maken blijft in elk geval steeds aan ons...bij deze ben ik dan ook altijd heel dankbaar dat ik me dan toch elke keer kan openstellen voor het nieuwe, onbekende en mijn overtuiging herevalueer. Onbekend maakt onbemind..


Een jaar later lees ik passages rond NLP....en wat ik toen zo stellig uitriep: ' Geen denken aan dat ik NLP ga doen '...jawel hoor...ik had een beeld over NLP en dat was niet bepaald positief...ik ontmoette Annemie Flamez, en het was een feit en schreef me in en had de smaak te pakken.
Om die reden luister ik heel aandachtig naar de manier waarop mensen communiceren en naar wat gecommuniceerd wordt en wat afgelijnd is en niet...en ook voor mezelf uiteraard.

Je hebt in het vorige blog kunnen lezen op welke prachtige manier je een zielsverbinding kan maken met je zielspartner, die zielsverbinding voel je nu heel sterk magnetisch stromen vanuit je hartcentrum naar het hartcentrum van je zielsvriend.
In je hartcentrum gebeurt iets magisch...je voelt je hartcentrum en het hartcentrum van de ander zich helemaal openen, dat creeërt de zielsverbinding in de zielsdimensie.

Je kan starten met je zielsrelatie te ontwikkelen op een speelse manier! Op zielsniveau worden jullie magnetischer voor elkaar waardoor die zielspartner meestal sneller wordt aangetrokken en je relatie op een hoger niveau laten starten. 




In die zielsdimensie kan je elkaar zo vaak ontmoeten als jij wilt: laat deze zielspartner als een deel van je leven uitmaken, van daaruit de liefde opbouwen die tussen jullie beide aanwezig zal zijn als jullie elkaar ontmoeten.

Maak deze verbinding op een vredige en rustige manier...geniet eenvoudig van de opbouw van de ontmoeting: laat de energie in je hartcentra stromen en stuur deze zielspartner alle kwaliteiten van zielsliefde. ( denk aan de vorige blogs...doe het voorbereidende werk heel bewust, en dit gaat dus helemaal niet over eisen dan wel wat voor jou belangrijk is).

Laat je liefde stralen vanuit jouw geopende stromende hartcenta en maak zo vaak jij wilt verbinding vanuit deze zielsdimensie.
Als je nu bij jezelf voelt dat je deze verbinding te vaak maakt uit eenonderliggend gevoel dat het nu moet opschieten ( of dat je er anders klaar mee bent, want het werkt toch niet...) dat het allemaal te lang duurt...word je dan bewust dat dit je ' ego' stemmetje is die de bovenhand krijgt.
Dat stemmetje zegt dan ' Komt niets van, je zegt wel dat je er klaar voor bent, maar haha, echt niet...geloof niet wat je hier aan het doen bent hoor...allemaal onzin en waar ben je nou mee bezig, ga lekker uit, ga daten, schrijf je in in een dating site, is zo gepiept....' . 

Ik heb helemaal niets tegen dating sites, verre van...de paar mensen die ik ken en die dit hebben opgezocht doen runnen hun zaak met hun hart, zijn betrokken bij de mensen die ze begeleiden, maar helaas zijn er ook datingsites die dit werk op een andere manier doen...en dit is ook het verhaal dat ik van heel wat mensen hoor: na een jaar zitten ze nog zonder lief of vent....en zijn er nog meer van overtuigd dat er voor hen geen partner beschikbaar is. 

Wat ik heel vaak hoor bij mensen in de praktijk of aan de lijn is ' Ik wil echt wel iemand in mijn leven, maar ik kan, durf, mijn hart niet meer open te stellen...' . 
Liefde kan op alle manieren stromen...fysiek in seksualiteit en intimiteit is de weg die de meeste mensen kennen, en zoals Dr Alexander Lowen in de vele boeken heeft geschreven...de verbinding met het hart ontbreekt en waar de verbinding met het hart ontbreekt of niet verder stroomt vanuit de lagere chakra's naar de  hogere chakra's, zijn relaties overwegend snel klaar. 
Dit is het stukje bewustzijn dat ik graag meegeef...je hele wezen laten stromen, liefde laten stromen van ziel naar ziel, van hart naar hart, van mens naar mens.

In het volgende blog schrijf ik verder over de hindernissen die je toch kan tegenkomen bij jezelf in het aantrekken van je zielspartner en hoe je verder magnetisch kan worden voor je zielspartner.





Heel veel liefs
Medium Mieke

Populaire posts van deze blog

Contact maken met elfen - geleide oefening en mooie elfenmuziek

Ikigai--- een levensstijl

Het oude en het nieuwe paradigma