Je zielspartner ontmoeten in de zielsdimensie deel 2

In dit deeltje licht ik graag verder toe als jij heel diep van binnen een 'ja ' voelt om je zielspartner te ontmoeten.
Veel mensen stellen me dan automatisch de vraag: ' WAAR ga ik die persoon ontmoeten ', ' WANNEER ga ik die liefde ontmoeten ' , HOE ziet die persoon er uit ', ' WAT mag ik dan verwachten van die persoon ', ' WAAROM heb ik die persoon nog niet ontmoet '....Herkenbare en menselijke vragen.






Ik geloof stellig dat er mediums zijn die beelden opvangen, beelden zien, een persoon kunnen omschrijven, de plaats kunnen vertellen waar je die persoon kan ontmoeten, en alles wat te maken heeft met materieel/fysieke omschrijvingen: dit is dan een medium die vanuit het helderZIEN een gave heeft om dit soort informatie te kunnen aanreiken.

Elk medium benadert vragen vanuit eigen sterk ontwikkelde gaven, dit heb ik wel al in een eerder blog geschreven en de ene gave is niet ' beter ' dan de andere...en dat is dan ook mooi dat alle mediums/ paragnosten zoveel moois hebben aan te reiken aan iedereen die ons contacteert, elk vanuit hun eigen sterktes.

Waar het mij vooral om gaat is mensen ook te openen vanuit hun hart, in een hoger bewustzijn, omdat het nieuwe mediumschap vooral in het teken staat van mensen de verbinding met zichzelf te laten herstellen vanuit zelf-liefde en zelf-acceptatie, om vandaaruit alle verantwoordelijkheid terug te geven, met liefdevolle en soms wel eens krachtige spiegels. De enige manier, wat mij betreft, om mensen hun volle zielspotentieel op aarde te kunnen neerzetten, in het geval ze dit zelf willen.
In die zin dienen we de vrije wil volledig te respecteren en moeten we zelf een pas op de plaats nemen als we merken dat iemand nog weerstand heeft.





Soms krijg ik wel beelden te zien... maar ik werk voornamelijk vanuit mijn heel sterk weten en voelen; dit zijn dan mijn sterke kanalen, hierover het discours durven aangaan, krachtige Engelenreadingen geven hierin ook altijd de juiste boodschappen mee aan degenen die klaar is om die boodschappen te ontvangen...Engelen zitten heus niet vanuit een roze wolk lieve zachte verhaaltjes te vertellen..heus niet! Ik heb het zelf niet zo op zweverige toestanden creëren...vrij down to earth. Dat is dan niet leuk voor mensen die liever op die roze wolk zitten en daar blijven zitten als vlucht van het nemen van eigen verantwoordelijkheid en om niet te moeten groeien: ook dat is prima.




Stel dat je je nu klaar voelt om die zielspartner te ontmoeten...focus dan op je ziel en voel hoe je één wordt met je ziel...denk aan een relatie die je heel graag wilt aantrekken.

  • Wil je een zielspartner aantrekken die ouder, jonger is of dezelfde leeftijd heeft als jij?
  • Vraag aan je ziel vanuit haar wijsheid die zielspartner aan te trekken die voor jou het beste is om samen te groeien
Weet dat je ziel perfect weet wat het moet doen om die zielsvriend aan te trekken!
  • Zend met jouw ziel een oproep uit naar de ziel van deze zielspersoon en zie dan hoe één van die zielen reageert in een zee van liefde en licht door naar je toe te komen.
  • Neem de tijd om je dit voor te stellen en voel die verbondenheid en heet die ziel van harte welkom.
  • Ook al denk je nu dat je je dit alles verbeeldt...voel met jouw ziel  hoe verbonden jij bent met die andere ziel.
  • Stel je voor dat die ziel net zo enthousiast is net zoals jij.
  • Stel je voor dat die ziel zijn licht en liefde deelt met jouw liefde en licht...de onuitputtelijke Bron waarin slechts licht en liefde aanwezig is.
  • Stel je voor hoe jullie samen op weg zijn om te leren, om te groeien, om elkaar aan te vullen in de meest pure intentie van onvoorwaardelijke liefde, in wederzijdse acceptatie.
  • Stel je nu voor dat jullie afzonderlijke melodie samensmelt tot een prachtig muziekstuk.
  • Neem even rustig de tijd om deze diepe zielservaring te laten indalen...en laat alle liefde die je voor jezelf  voelt stromen naar de ziel van die persoon in een lemniscaat.
  • De verbinding beklemt niet, bezit niet, begeert niet...maar laten de energie stromen in een eeuwigdurende beweging van licht en liefde.
  • Geniet ervan om als twee zielen samen te zijn...en vraag in gedachten of deze persoon nu klaar is om zich in je leven te tonen.
  • Wees ontvankelijk voor wat je voelt...misschien is er een ' weten ' ( jouw helderweten), misschien is er een ' voelen ' ( jouw heldervoelen) of zelfs een 'horen ' (jouw helderhoren)...vertrouw op jouw doorgave(n), want in wezen is iedereen 'medium'.
  • Nodig uiteindelijk je zielspartner uit als je een gevoel hebt er helemaal klaar voor te zijn deze te ontmoeten en de tekens te mogen ontvangen (via jouw kanalen) dat je zielspartner hier ook klaar voor is.
Hou niets van...stel je open voor de magische zielsverbinding met jouw zielspartner en laat alle druk van ' dit moet voor het leven zijn ' ajb los...weet dat alle relaties die ooit werden aangegaan, van boven af gezien, zielscontracten zijn...al was het slechts een kortdurende relatie, zoals ik in het vorige blok schreef: de tijdsduur van een relatie heeft in deze geen belang..zelfs een ontmoeting van ziel tot ziel in één oogopslag kan leiden tot een dieper ' weten ', ziels-diep-weten.
Het mooie van dit werk is dat mensen zoveel verhalen vertellen die me ook vaak heel diep raken...de strijd naar het zoeken van die éne terwijl strijd en hartstochtelijk zoeken lang niet nodig is...het maakt je ongelukkig en vaak depressief.

Vrouwen vertellen me soms wel eens: ' Ik kom nooit buiten, ik zit al zolang thuis...hoe kan ik nou die zielspartner in hemelsnaam ontmoeten '. Wel, laat je verrassen als je er echt klaar voor bent...en geloof maar dat als het de bedoeling is in dit leven je nog te verbinden met een zielspartner, die heus op het juiste kosmische moment op je pad wordt gebracht: let op de tekentjes van boven...laat je hart open stromen, snijd je hart niet af van de liefdespersoon die jij bent, hou van jezelf...vier de prachtige mens die jij bent, leer eerst al-één te zijn met jezelf en ik geloof stellig dat een relatie dan pas een werkelijke meer-waarde is in het leven. Je hebt niet iemand nodig uit nood...maar omdat je ziel een lied zingt dat alleen jouw ziel en de ziel van je zielspartner kan horen en je samen bereid bent om het allerbeste uit de relatie te halen!



Heel veel liefs
Medium Mieke


Populaire posts van deze blog

Contact maken met elfen - geleide oefening en mooie elfenmuziek

Ikigai--- een levensstijl

Het oude en het nieuwe paradigma