Bekrachtiging Inner- rijk Lichtpad


Als je spiritueel ontwaakt, kan het vaak lijken alsof je helemaal alleen bent op je pad. Maar de waarheid is dat er enorme steun beschikbaar is, zowel van de hogere rijken als van Gaia zelf.


Gebed en meditatie zijn geweldige manieren om in contact te blijven met ons Spiritual Support Team. 


Mijn Liefste Goddelijke Bron, IK BEN Aanwezigheid, Hoger Zelf, Spirituele Gidsen, Engelen en Aartsengelen, Opgestegen Meesters, Gaia en Sterrenfamilies vanuit de hele Kosmos,


Bedankt dat je over me waakt en me op mijn pad begeleidt!


Ik heb een aantal goede tijden gehad en een aantal minder goede tijden op aarde. Ik ben nu wakker geworden na vele jaren van diepe slaap. Ik begrijp dat alles wat ik hier heb meegemaakt mijn persoonlijke ontwikkeling heeft gediend en me goed heeft gevormd voor het werk dat ik hier moet doen.


Terwijl ik elke dag bewuster in verbinding indaal in mijn hele Wezen


Vraag ik om kracht om het slachtofferbewustzijn voor honderd procent los te laten.


Ik vraag om beperkende overtuigingen en zelfsaboterende patronen los te laten.


Ik vraag om volledig afgestemd te zijn op mijn eigen energie en kracht. Ik vraag om bescherming tegen alle verkeerd uitgelijnde energieën.


Ik vraag om de moed om mezelf te zijn en mijn gaven te erkennen.


Ik vraag om kansen die me zullen helpen mijn gaven te gebruiken , op mijn hoogste potentieel te leven, voor het hoogste welzijn van Al-Wat- Is.


Ik vraag dat ik geroepen ben om te dienen in de gebieden waar mijn gaven zegeningen voor de mensheid kunnen brengen.


Ik vraag dat ik op één lijn zit met financiële overvloed, zodat ik met niet-aflatende focus aan mijn missie kan werken.


Ik vraag om een ​​diepere verbinding met mijn hart, zodat ik dan elk aspect van mijn bestaan ​​met liefde kan bezielen.


Ik vraag om mijn licht om helderder te branden en uit te stralen in de wereld om me heen.


Ik vraag dat alle lichtwerkers en sterrenzaden over de hele planeet geholpen worden door hun eigen ontwaken.


Terwijl ik elke dag bewuster in mijn Liefdeskracht en Scheppingskracht anker.


Amen.



Populaire posts van deze blog

Contact maken met elfen - geleide oefening en mooie elfenmuziek

Ikigai--- een levensstijl

Het oude en het nieuwe paradigma