Heling van de moederwond




De moeder is een belangrijk aspect van het leven van elk individu - zij is de levengeefster, de verzorgster, de pijler, de bron van liefde en voeding. De relatie met de moeder vormt de basis voor iemands relatie met het leven zelf.

Wat zich in de 3D-realiteit afspeelt, is echter vaak heel anders dan wat de ‘ideale situatie’ moet zijn. Dit komt omdat menselijke moeders ook onderhevig zijn aan dezelfde invloeden van duisternis, pijn en trauma als elke andere ziel die op aarde is geïncarneerd.

Volgens haar gekozen pad, karma en patronen, bestaat (of bestond) je eigen moeder op een bepaald niveau van bewustzijn. Als je moedergerelateerde wonden hebt opgelopen of er momenteel last van hebt, is dit het moment om zo goed mogelijk aan jezelf te werken.

Het kan je helpen te weten dat veel lichtwerkers ervoor kiezen om moeilijke moederrelaties te ervaren. Ze kiezen ervoor om bepaalde wonden op te lopen omdat deze wonden hen helpen het transmutatiewerk te doen waarvoor ze hier zijn.

Als ontwakend wezen van het licht hoef je de last echter niet veel langer te dragen dan nodig is. Misschien hebben deze wonden in de voorbije jaren een doel gehad, toen je karma's snel moest opruimen of harde lessen moest leren. Je bent nu echter aan het ascenderen naar een bewustzijnsniveau waar het vasthouden aan deze oude wonden en verhalen je niet meer helpt.

Je moeder heeft (of had) haar eigen karma's om door te werken en haar eigen zielenpad om op te lopen. We dringen er bij je op aan om haar pad te eren, hoe uitdagend het ook lijkt aan de buitenkant. JIJ hebt echter de macht om alle koorden op te lossen en eventuele moederwonden te wissen waaraan je je misschien vasthoudt.

Het is echter geen gemakkelijke opgave is, want de 'moederwond' is een van de diepste, dichtste en donkerste wonden die het collectieve bewustzijn van de mensheid kwelt. Elke kleine stap die je zet om het licht binnen te brengen, kan echter een groot verschil maken. 

Je kunt ervoor kiezen om deze bekrachtiging te lezen of op te schrijven. Je kunt er ook voor kiezen om dit in de buurt van een vuur of kaars te doen om te helpen bij een grotere reiniging.


Beste IK BEN Aanwezigheid, ik roep je op om mij vandaag te helpen met mijn zielenwerk.

Beste Aartsengel Michaël, ik verzoek je om mijn energieveld te omhullen met de hoogste energieën van kracht en licht.



Lieve Moeder Maria, ik verzoek je om dit werk te verlichten met je oneindige liefde.



Beste Godin Kwan Yin, ik verzoek je om de vlam van mededogen te sturen om mijn tedere hart in liefdevolle warmte te omhullen.



Beste Sterrenmoeders uit alle Sterrenstelsels en Ruimte-Tijd, ik verzoek jullie om mij in de hoogste en zuiverste frequenties van sterrenlicht te houden.



In de naam van mijn IK BEN Aanwezigheid-

Ik vraag nu om het licht om te schijnen op de moederwond die diep in mijn psyche is gegroeid, zowel van dit leven als van levens in de ruimte-tijd.

Ik vraag om de zachte reiniging van alle pijn en trauma die ik kan dragen met betrekking tot mijn moeder.

Ik vraag het licht om alle ongezonde koorden tussen mij en mijn moeder op te lossen en te transmuteren en om te zetten in kracht en wijsheid.

Ik vraag om het licht om mijn tedere hart te genezen en ook dat van mijn moeder voor zover haar ziel het toelaat.

Ik vraag om het licht om me te helpen alle verloren energie die uit de moederwond is opgewekt, te herstellen.

Ik kies ervoor om in mijn eigen kracht en licht te staan, wat er ook gebeurt.

En zo is het!



Populaire posts van deze blog

Contact maken met elfen - geleide oefening en mooie elfenmuziek

Ikigai--- een levensstijl

Het oude en het nieuwe paradigma