Ontdek jouw Krachtdier!

 Krachtdieren 


Door te weten wat je krachtdier is, zal deze kennis je helpen de krachtige kwaliteiten van dat dier aan te boren. Door te weten wat je krachtdier is, kun je een zinvolle relatie opbouwen met jouw dierlijke geest, en jouw krachtdier zal je door jouw leven leiden. Het is belangrijk om te weten dat elke persoon die op aarde wordt geboren, een krachtig krachtdier heeft. Krachtdieren, ook wel gidsen voor dierengeesten genoemd, kunnen je begeleiding, bescherming, wijsheid en troost bieden wanneer je die nodig heeft. Ieder mens heeft bij de geboorte een of meer krachtdieren toegewezen gekregen. Wanneer je je krachtdier oproept, kunnen ze je helpen bij het overwinnen van obstakels en hindernissen die je in het leven kunt tegenkomen. Een krachtdier vergroot je innerlijke kracht zodat negatieve energie geen invloed op je heeft. Sommige krachtdieren kunnen komen en gaan, terwijl anderen je tijdens je leven bijblijven. Ontdek wat jouw krachtdier is! Pak pen en papier en beantwoord de volgende vragen met de opties A, B, C, D, E of F. Tel aan het einde van de test hoeveel van elke letter je hebt. Het antwoord zal naar je krachtdier wijzen. Hoe onafhankelijk zou je zeggen dat je bent op een schaal van 1 tot 6, waarbij 6 de hoogste is? 6 5 4 3 2 1 1. Als je op het werk onaangenaam werd geconfronteerd met een leidinggevende, hoe zou je dan reageren?

a. Kom voor jezelf op door naar hen uit te halen

b. Probeer met ze te redeneren

c. Organiseer een meeting om ze jouw standpunt te laten zien

d. Bedenk een manier om bij hen terug te komen

e. Je lacht het van je weg en haalt je schouders op

f. Vraag goddelijke hulp om diepere wijsheid over de situatie te verwerven

2. Een vriend of vriendin heeft het moeilijk, hoe zou je hem of haar troosten?

a. Vrolijkt op door een avondje uit te organiseren

b. Haalt hun gedachten van hun zorgen af ​​door ze iets grappigs te vertellen.

c. Vertelt dat alles in het leven een doel heeft

d. Geeft praktisch advies hoe ze het kunnen veranderen

e. Is een klankbord voor hen en luister gewoon

f. Geeft een knuffel en vertel ze dat het allemaal goed komt 3. Als je baan vereist dat je naar een andere stad moet verhuizen, hoe zou je dan reageren?

a. Ik zou super opgewonden zijn!

b. Ik zou alle kansen afwegen voordat ik mijn beslissing nam

c. Ik zou met de stroom meegaan en zien waar het leven mij brengt

d. Ik zou proberen om te zien of ik eruit kon komen

e. Ik luisterde naar advies van anderen over wat ik moest doen

f. Ik voel me niet op mijn gemak bij verandering, dus ik zou het niet doen. 4. Als je iemand voor het eerst ontmoet, hoe vorm je dan een mening over hem of haar?

a. Meteen, en meestal blijft die mening voor altijd bij me

b. Door te peilen hoe ik erover denk

c. Ik ga met hoe andere mensen op hen reageren

d. Door erachter te komen hoe een vriendschap of alliantie met hen mij kan helpen

e. Ik vorm nooit een mening over iemand de eerste keer dat ik hem ontmoet

f. Door hun aura te lezen 5. Wat doe je als je in de problemen zit?

a. Trek alles uit de kast om jezelf te helpen

b. Vraag een vriend of familielid om hulp

c. Zeur erover tegen een vriend

d. Geef iemand anders de schuld

e. Probeer een innovatieve oplossing te bedenken

f. Vraag een beschermengel of spirituele gids om hulp 6. Welke van deze uitspraken zijn waar voor jou?

a. Ik weet dat welke beslissing ik ook neem, de juiste is

b. Ik weeg zorgvuldig alle voor- en nadelen af

c. Zelfs als ik de verkeerde beslissing neem, zal ik mezelf weer oppakken en verder gaan

d. Ik laat mijn hart mijn beslissingen niet beïnvloeden

e. Ik vertrouw op mijn intuïtie om een ​​beslissing te nemen

f. Ik laat mijn hart mijn beslissingen bepalen 7. Welke van deze woorden beschrijft jou het beste?

a. Leider

b. Denker

c. Speler

d. Flexibel

e. Intuïtief

f. Introspectief 7. Wat is voor jou het belangrijkste?

a. Familie

b. Vrijheid

c. Liefde

d. Financiële stabiliteit

e. Kennis en wijsheid

f. Spiritualiteit
Wat je krachtdier over je zegt



Meestal A - De Beer De beer biedt steun, kracht en vertrouwen in ongunstige situaties. Het is een symbool van kracht, veerkracht, moed en overtuiging. De beer is gepassioneerd, deskundig en fel onafhankelijk. Familie is belangrijk voor dit krachtdier. De beer leert je om je natuurlijke winterslaapcyclus te respecteren en tijd vrij te maken voor rust als dat nodig is. Het is belangrijk om hard te werken, maar net zo belangrijk om te rusten en jezelf te verjongen. De beer roept je op om je verborgen potentieel te verkennen. Het spoort je aan om praktisch en geaard te blijven.



Meestal B - De Wolf Wolven staan ​​voor vrijheid en introspectie. Ze zijn padvinders en kunnen geweldige gidsen zijn als ze worden ingeschakeld in tijden van verwarring. De wolf heeft een groot uithoudingsvermogen en energie en is een harde werker. Het laat zien hoe je op je instincten kunt vertrouwen en hoe jij jouw inzichten kunt gebruiken om de juiste keuzes te maken. Wanneer een wolf zich manifesteert als jouw dierengids, kan dit betekenen dat jij vrijer mag leven of meer passie in jouw omgang mag hebben.





Meestal C - De Slang

De slang is representatief voor verandering en veerkracht. Slangen-gidsen helpen je om alle voor- en nadelen af te wegen, zodat jij de juiste beslissing kunt nemen, of het nu fysiek, emotioneel of spiritueel is. Een slang vertegenwoordigt energie en levenskrachten. Dus wanneer een slang zichzelf openbaart als je spirituele gids, betekent dit dat je moet letten op hoe je je energie gebruikt en waar je die vandaan haalt. Het vertegenwoordigt ook een overgangsperiode die een positieve invloed kan hebben op jouw persoonlijke groei.




Meestal D - De Kraai De kraai wordt geassocieerd met mysterie en magie. Het is intelligent, geaard en praktisch, en laat altijd zijn hoofd zijn hart beïnvloeden. Kraaien sporen je aan om de energie van de mysteries en kracht van het leven toe te passen en deze te gebruiken om je te verbinden met je eigen innerlijke transformatie. Ze zijn inzichtelijk en laten degenen die ze begeleiden de dingen vanuit alle perspectieven bekijken. Ze kunnen manipulatief zijn en doen wat nodig is om te slagen.




Meestal E - De Uil 

 De uil is wijs, beheerst en introspectief. Ze zijn stil en intuïtief. Ze zoeken naar oplossingen diep in de kloven van je eigen geest. Ze hebben het vermogen om verborgen geheimen te onthullen en de realiteit te ontdekken van mensen die bedrieglijk zijn en een bijbedoeling hebben. Door het sterke onderscheidingsvermogen van de uil kunnen ze beslissingen nemen op basis van een solide basis.


Meestal F- De Havik 

De havik is representatief voor spiritueel ontwaken, gewaar zijn en verlichting. De havik geeft een gevoel van mentale helderheid en visie aan degenen die ze begeleiden. Haviken verbinden je met je spirituele zelf, en maken je gevoelig voor de spirituele boodschappen die ze brengen. Ze nodigen je uit om gefocust te zijn op je dagelijkse bezigheden en afleiding te vermijden. De havik kan je ook helpen je spirituele vermogens te verkennen en aan te scherpen. Wanneer de havik zich manifesteert als jouw spirituele gids, kan dat een teken zijn om jezelf spiritueel te ontwikkelen.

Nu je je krachtdier hebt geïdentificeerd, zijn hier enkele manieren waarop je er een verbinding mee kunt maken en de kwaliteiten die het vertegenwoordigt, kunt belichamen. Bewaar afbeeldingen en symbolen van je krachtdier in huis Schrijf een gedicht of schilder een foto van je krachtdier Draag er een klein symbool van aan een sleutelhanger, of draag het als sieraad Maak kennis met het helpen beschermen van zijn leefgebied. Eer het en bedank het als je gids. Hoe jouw krachtdier jou kan helpen

Krachtdieren hebben een heel specifieke rol in je leven, en hier zijn enkele manieren waarop ze je kunnen helpen: Ze kunnen je steun en comfort bieden. Ze zullen er zijn als je je eenzaam voelt. Ze zullen je begeleiden om de juiste beslissingen te nemen. Ze zullen je beschermen in tijden van nood. Ze zullen hun wijsheid gebruiken om je geweldige levenslessen te leren. Ze zorgen voor helderheid van geest en ziel. Ze zullen je inspireren. Ze zullen je geest genezen.

Je krachtdier is je leidende geest in dierlijke vorm die jouw bondgenoot voor het leven zal zijn. Door er een relatie mee op te bouwen, kun je de vele geschenken gebruiken die het te bieden heeft. Naarmate je meer leert over wat je krachtdier is, word je geleid op de weg naar zelfontdekking en verlichting. Door te ontdekken wat je krachtdier is, zal deze kennis de sleutel zijn tot je spirituele ontwikkeling en psychisch bewustzijn.

Uiteraard zijn er nog veel meer totem- of krachtdieren!




Liefs




Populaire posts van deze blog

Contact maken met elfen - geleide oefening en mooie elfenmuziek

Ikigai--- een levensstijl

Het oude en het nieuwe paradigma