Lichtboodschap


Lief Lichtmens


Het is nu de tijd om je  te verbinden vanuit onze Hartsfrequentie, op een eerlijke zuiver manier.

Wat is een eerlijke zuivere manier?

Hoe weet je dat je op het allerdiepste niveau puur en zuiver denkt?

Puur en zuiver voelt?

Puur en zuiver weet?

Waar ergens woedt in jou nog een strijd?

Waar leeft in jou nog steeds het gevoel van onevenwicht, onbalans?

Het gevoel van niet gezien te worden?

Het gevoel van geen verbinding met jouw Ware Licht te maken?

In feite is het niet zo moeilijk als je echt diep verbinding kan voelen met Jouw Licht, met Wie Jij Werkelijk Bent, is alle strijd overbodig.

Want dan Ben Je.

Dan Ben Je gewoon je Eigen Licht.

Vanuit deze beleving kan je Licht geven in Jouw Leven , in het leven van Anderen en ben je niet meer bang dat je Licht niet wordt gezien.

Want Je wordt gezien.

Dat is net de illusie : ' Ik word niet gezien '. ' Ik moet me overal profileren '. ' Ik moet me overal bewijzen '. ' Ik moet tonen dat ik iemand waard Ben '.

Wie zegt dit?

Waar heb je dit voor de allereerste keer besloten dat jij zo hard moet knokken om je te verbinden met je eigen Ware Zijn, met Jouw Licht?

Elke keer je uit jouw Eigen verbinding gaat, vraag de hulp aan AE MICHAEL en voel compassie, mededogen met JeZelf.




Elke keer je voelt uit je Eigen Licht staat, dat je voor JeZelf de grootste blokkade bent, de grootste hindernis, de grootste saboteur, NIET de Ander.

De Ander tootn het je vaak, waar Jij nog niet voldoende Jouw Licht laat schijnen in JeZelf.

Adem een paar keer diep in en uit , Adem jouw pure Licht in, adem jouw angsten, twijfels, oordelen, onechte overtuigingen uit.....

Weet dat  niemand zonder uitzondering het Licht in Zich draagt.

Breng jouw Licht naar buiten en deel jouw Licht met Anderen.

Dit is het mooiste geschenk dat we aan iedereen, aan mensen, dieren, planten, stenen, aan elk levend wezen kunnen geven.



Zo eenvoudig is het eigenlijk.

Ik wens je heel veel Licht en Liefde voor Jezelf, want dit is de basis.

Verbind je terug met JeZelf op deze prachtige Moeder Aarde, want dit is de reden waarom we NU voor dit leven hebben gekozen.

Aloha Namasté

©Medium Mieke 


www.miekecoigne.com

www.yoiranta.com

Populaire posts van deze blog

Contact maken met elfen - geleide oefening en mooie elfenmuziek

Ikigai--- een levensstijl

Het oude en het nieuwe paradigma