SPIRITUELE PARELS IN DE SCHIJNWERPER : DE ZEVEN HEILIGE VLAMMEN - REIZIGERS IN HET MULTIVERSUM


De energieën van de Zeven Heilige Vlammen overspoelen de aarde dagelijks om haar levenskracht en die van haar bewoners te voeden. Deze zeven hoofdstralen zijn altijd aanwezig, maar elke dag van de week heeft een de overhand. Het is heilzaam om je te richten op de energie die op die dag het sterkst vanuit de scheppingsbron naar de aarde straalt.

De stralen in je opnemen zal je op een heel krachtige manier helpen om de energieën in je chakra's, die overeenkomen met de stralen, in balans te houden, waardoor je evenwichtiger en gracieuzer zult worden. Op je weg naar verlichting zul je alle zeven hoofdstralen - en later ook de vijf geheime stralen - in balans moeten brengen om grotere wijsheid en meesterschap te kunnen verwerven. Bij elk van de Zeven Heilige Vlammen hoort een geascendeerde meester, die zijn wijsheid aan deze energiestroom meegeeft. 

Een heel praktisch boek met krachtige meditaties!

Aurelia Louise Jones is begin jaren veertig geboren in Montreal en overleed in 2009. Zij liet een rijke erfenis na aan lessen van geascendeerde meesters, waaronder die in dit boek. Eerder schreef zij Inzicht in vijfdimensionaal bewustzijn.







Ik sta vaak versteld van de eindeloze diversiteit en overvloed van het leven, die zo ver buiten ons menselijke referentiekader ligt. We leven in onze persoonlijke realiteit als een goudvis in een glazen kom. Voorbij deze persoonlijke fysieke realiteit is er de immensheid van de grootsere metafysische realiteit.

Gedurende mijn leven heb ik geleerd dat het mogelijk is om in mijn metafysische lichtlichaam de grootsere realiteit binnen te gaan. Ik beweeg me... tussen de realiteiten.

In dit boek bezoek ik de Melkweg waarin we fysiek leven - een sterrenstelsel waarmee we slechts een beperkte relatie hebben. We zijn hier niet alleen! Ik ga metafysisch een zwart gat binnen voor een ervaring die mijn meest fantastische inbeeldingsvermogen overtreft. Ik ontmoet een galactisch wezen dat een sterrenstelsel op zichzelf is, en ik bezoek enkele van de vele verbazingwekkende astrale werelden.

In feite is dit boek gevuld met unieke inzichten die ik verkreeg uit mijn metafysische reizen naar sferen en realiteiten die ons voorstellingsvermogen te boven gaan. Mijn verbluffende, bewustzijnsverruimende reis tot binnen in de dynamische, levende energie die we onze zon noemen, geeft slechts een van de voorbeelden van het wonderbaarlijke universum waarin we leven.
De kosmos is geen dode materie en eindeloze ruimte, maar gevuld met bewustzijn, zingeving, richting, kortom... leven!

Laat Michaels metafysische reizen je bewustzijn verruimen en je leven voorgoed veranderen. Helder, eenvoudig en doorspekt met humor inspireert hij je om elk moment opnieuw bewust voor Liefde te kiezen..

Regelmatig plaats ik toppers van schrijvers die een heel grote meerwaarde vormen in ieders spirituele groei en inzichten.

Veel leesgenot en geniet van de mooie krachtige meditaties uit DE ZEVEN HEILIGE VLAMMEN.

Aloha Namasté
Mieke






Populaire posts van deze blog

Contact maken met elfen - geleide oefening en mooie elfenmuziek

Ikigai--- een levensstijl

Het oude en het nieuwe paradigma