Kwantum Sprong verandert je perceptie en je realiteit

 Kwantum Sprong verandert je perceptie en je realiteit


 Het leven binnen de Matrix staat bol van overtuigingen, aannames, conditioneringen op elk levensvlak. Sommigen beginnen te zien dat niets is wat het lijkt, zien in dat ze gemodelleerd werden in een wereld waarin het hartsbewustzijn niet werd aangeraakt.

Een mindset is zoals het woord het zegt een set, een verzameling van aangeleerd gedrag, aangeleerde leerstof, aangeleerde verwachtingen, ik zou bijna durven te schrijven ver-af van wie je werkelijk bent.

Dus de meerderheid van de mensen leeft onbewust in het model van de wereld, waar ik los van mijn omgeving leef. Mijn universum, mijn man, mijn kinderen, mijn baan - ze bestaan ​​allemaal onafhankelijk. Alle regels en wetten van het universum zijn buiten mij. En er is altijd een soort puinhoop in deze onafhankelijke buitenwereld - er gaat op de een of andere manier iets mis, iemand respecteert me niet, iemand beboet me voor parkeren, iemand manipuleert me - en ik kijk nu alleen naar die situaties die in mijn leven gebeuren . En hier ben ik - klein deeltje van het universum, zo klein in deze omringende chaos, dat niets kan veranderen, zo klein dat het zelfs niet kan vechten voor het recht om gelukkig te zijn. En hoe meer ik met mensen werk, hoe meer ik zie dat de meerderheid van de mensen dit levensmodel volgt.

Nu wil ik ontdekken wat Wereld werkelijk is, niet alleen heb ik deze persoonlijke WOW-onthulling gedaan, maar veel van mijn klanten hebben dit bevestigd door hun resultaten.

Stel je voor dat jullie allemaal in de bol leven met een spiegelreflecterende afdekking van binnenuit. Binnenin deze sfeer is mijn bewustzijn en zijn blinde zone - onderbewustzijn. En het is mijn bewustzijn is de enige bron van alles dat ik observeer en dat gebeurt met mij. Elke persoon in mijn leven, welke zijn /. Haar houding ten opzichte van mij, elke situatie en gebeurtenis die in mijn leven gebeurt - dit alles is slechts een spiegelreflectie van waar mijn onderbewustzijn mee gevuld is, namelijk mijn onderbewustzijn gelooft, gevoelens en verlangens.

De reden voor alles zit in mij. Niemand heeft enige macht over mij, iedereen is gewoon een marionetpop in mijn spel en moet mijn bepaalde overtuigingen, emoties en gevoelens weerspiegelen in overeenstemming met de situatie. Volg je nog?

Mensen voelen zich alleen beledigd als ik me onbewust schuldig voel. Ik word alleen onderschat als ik me onbewust niet waardig voel. Ik word niet genoeg betaald voor mijn werk, alleen als ik me onbewust niet professioneel, niet competent voel. Hoeveel geld in mijn leven, kwaliteit van mijn relatie, conditie van mijn gezondheid, uiterlijk van mijn lichaam - alles begint bij mij.

Mijn hele leven is slechts de projectie van mijn bewustzijn en onbewuste dialoog met mijzelf door de buitenwereld, en op een of andere mysterieuze manier weet deze buitenwereld van mijn ware gedachten, gevoelens en verlangens en reflecteert die gewoon op mij.

Dat gezegd hebbende, betekent dat ik namelijk elke situatie in mijn leven kan veranderen, hoe moeilijk het ook is, maar alleen op voorwaarde dat ik mijn eigen bewustzijn kan veranderen, wanneer ik die dingen binnen de spiegelbol verander.

De weerspiegeling in de spiegel verandert onmiddellijk zodra ik mijn bewustzijn verander. niettemin beweegt ons hele leven zich in het draaien van de cirkel, gericht op die verkeerde reflecties en ze te bestrijden.

Denk er maar eens over na - het hele leven proberen we de spiegel te veranderen en op te maken, in plaats van ons echte gezicht. Ons hele leven vechten we tegen de consequenties in plaats van de echte reden. En de reden is ons bewustzijn.

En nu - nog een ding. Je hebt geen uiterlijke acties nodig om je bewustzijn te veranderen.

Er is geen behoefte aan geld, in verbindingen, je hoeft nergens heen te rennen en aan iemand iets te bewijzen, je hoeft niets te bereiken ... Je hoeft alleen maar te stoppen en te beseffen dat er in ieder van jullie een hele wereld is, die projecten, spiegels en vormen in de buitenwereld.

Denk er over na...

Het is nauwelijks een keer dat je in dit interne onderbewustzijn hebt gekeken, dus als je nu al je problemen wilt oplossen en echt gelukkig wilt worden, is het de hoogste tijd om erin te sluipen, tijd om jezelf te bestuderen en een orde te stellen in je innerlijke wereld, tijd om van alle negativiteit af te komen, dat weerspiegelt als uiterlijke levensproblemen en ons ervan weerhoudt te krijgen wat we in dit leven tegenkomen.

En de Creator van het hele Universum is precies op dit punt in het midden van de sfeer, Hij is in het bewustzijn van ieder van ons. Dit model is zo waar. Op macroniveau zijn we allemaal verenigd, als communicerende blaasjes.

Zodra ik me in een of ander aspect schuldig begin te voelen, stopt de persoon waarvoor ik me schuldig voelde automatisch niet meer mij de schuld te geven. In mijn leven begint alles bij mij. In je leven begint alles bij jou.

Mogelijk studeer je enkele jaren esoterisch, respecteer je High Power en wacht je tot het je levenslessen zal beëindigen en je een gelukkig leven zal sturen. Maar de tijd gaat voorbij en dit gebeurt niet. Mogelijk ben je moe van al die spirituele oefeningen, die je problemen in relatie niet hebben opgelost, je inkomen niet hebben vergroot, je niet hebben geholpen om je levensdoel te vinden en je liegt gewoon tegen jezelf dat je gelukkig bent. 

Of misschien ben je op het zelfontwikkelingspad - stelt duidelijke SMART-doelen op, overwint obstakels, beheer je tijd, maar bereik je toch niet het resultaat en begin je misschien te denken dat er iets mis is, iets niet werkt .....

En dat gebeurt allemaal zo diep van binnen, onbewust, dat je in dit gewoontemodel leeft, waar alles buiten jou bestaat, en je blijft rennen en rennen in cirkels.

Laten we dus het algemene model van de wereld vergelijken met het model dat ik je aanraden te bekijken. Voel je jezelf nog steeds een klein deeltje in het enorme universum? Maar in feite ben je de bron van alles, de enige bron van alles wat je waarneemt, schepper en auteur van je leven, het goddelijke en onbeperkte bewustzijn, dat je universum creëert en altijd aan het creëren was.

En van deze almacht en onmiddellijke materialisatie worden we gescheiden door meerdere blokkades in het bewustzijn, die gelukkig geleidelijk geëlimineerd kunnen worden.

Of je het nu beseft of niet, of je het nu met me eens bent of niet, je bent de enige creator van je wereld, het punt is dat de meesten van ons op automatische piloot leven en onbewust creëren.

Mijn eerste boek/creatie is een paar maanden voor de uitbraak van de pandemie neergezet, wetend dat 2020 het begin zou worden van een gigantische transitie, zowel innerlijk/persoonlijk als collectief.

Dat het accent vooral ligt op de veranderingen op collectief vlak, is niet voldoende om echt te evolueren van binnenuit. Het niet onderzoeken hoe strak de innerlijke mindset vastgehouden wordt, brengt geen innerlijke transformatie, maar eerder het ongericht ventileren van alles waar de mens zich tegen verzet, in de buitenwereld.

De transitie en kwantumsprong naar een veranderend bewustzijn vindt vooral in onszelf plaats: als dit begrepen wordt, komen we al een eind verder. Hoe kunnen we tegen een gevestigde orde schoppen, maar in onszelf nog steeds krampachtig vasthouden aan alles wat niet langer bijdraagt tot involutie en evolutie? Hoe kunnen we nog denken te moeten bewijzen dat we beter zijn dan anderen, of dat anderen beter zijn dan wij? Hoe kunnen we nog elkaar de loef willen afsteken, elkaar bestrijden terwijl de strijd in de buitenwereld ons perfect laat zien, hoe wij met exact die thema's omgaan, die bestreden worden? 

Ik geloof niet in dit soort transitie, transformatie die enkel gericht wordt naar de buitenwereld toe, naar de anderen die het niet goed zouden doen, maar in eerste instantie naar onszelf.

Dit zijn dé uitdagingen die op ons bordje liggen, de vraag is of we bereid zijn, naar het eigen bordje te kijken en daar op te ruimen, op te schonen, voor we de pijlen afschieten naar dé dictatuur van buiten?

Durven we voor onszelf nog te benoemen waar onze eigen donkere kanten, schaduwkanten om zichtbaarheid vraagt, in plaats van te doen alsof wij dan zo perfect zouden zijn? Wederom in vergelijking met de ander. 

Laat je je omringen door échte mensen die het masker van perfectie durven afzetten, of door maskers die maskers ontmoeten, met een wellicht schijnbaar perfecte mindset, maar een koud hart? 

Aan ons NU de keuze, om voluit voor het innerlijke werk te kiezen, en minder te focussen op de buitenwereld. De wereld draait verder, maak je geen zorgen, maar hoe wij in deze wereld kiezen te zijn wie we werkelijk zijn, dat ligt helemaal in onze handen en in ons hart. 

Keep the Spirit !

Mijn boek is persoonlijk te verkrijgen via info@miekecoigne.com

Uiteraard is mijn boek te verkrijgen in de boekwinkels in Nederland en België


www.miekecoigne.com


Liefs 

Mieke

16-10-2020




Populaire posts van deze blog

Contact maken met elfen - geleide oefening en mooie elfenmuziek

Ikigai--- een levensstijl

Het oude en het nieuwe paradigma